Vastuullisuus

Vastuullinen mediakanava

the fame + the wall4

Ulkomainosliiton jäsenyritysten tavoitteena on olla vastuullinen ja tavoittava mediakanava, joka on sitoutunut tuomaan yhteiskunnalle oman panoksensa yritysvastuun osalta. Viestintäkanavan ohella, olemme mukana tuottamassa kaupunkilaisten elämää helpottavia ratkaisuja sekä tukemalla joukkoliikennettä. Taloudellisen vastuun osalta kannamme kortemme kekoon muun muassa tukemalla kotimaisia kulutusvalintoja sekä työllistämällä paikallisia toimijoita eri puolilla Suomea esimerkiksi erilaisten rakennusprojektien ja muun alihankinnan muodossa – ulkomainonnan työllistävä vaikutus  on omaa luokkaansa media-alalla. Ulkomainosyritykset tekevät paljon työtä ympäristön eteen niin kierrätyksenkin kuin energiankulutuksenkin kuin saralla. Tulemme entisestään vahvistamaan Ulkomainosliiton roolia ympäristötyössä luomalla liiton yhtenäisiä toimintamalleja. Näin toimimalla tuemme kollektiivisesti koko ulkomainostoimialaa sekä vahvistamme toimijuuttamme merkityksellisenä ja vastuullisena mediakanavana.

thumbnail_image001

Kokonaisuudessaan Suomen Ulkomainosliitto on tukemassa liittoon kuuluvien yritysten vastuullista toimintaa sekä yhdenmukaistamassa vastuullisuuden näkymistä ja kehittämistäkaikissa näissä teemoissa. Niiden alla saadaan aikaan konkreettisia toimenpiteitä, läpinäkyvyyttä sekä johdonmukaista mittaamista, mutta ennen kaikkea selkeitä vastuullisuustekoja nyt ja tulevaisuudessa.

Onko kysyttävää ulkomainonnasta tai haluatko liittyä jäseneksemme?

Suomen Ulkomainosliitto tekee aktiivisesti yhteistyötä viranomaisten, oman jäsenkuntansa, mainos- ja mediatoimistojen sekä mainostajien kesken.